Here comes the sun...dodododod..here coms the sun....! :O)

Det blir en solig dag på fjället idag med, härligt!
Ska ta en tur på skidorna, tror jag,
men sen sitta i min "snösoffa" och lapa sol.

 Igår åt vi god påsk mat och pratade.
Men när det blev dax för TV
 då somnade jag under en filt på golvet.
Meningen var att jag skulle gosa med katterna
men jag slocknade som en klubbad oxe.
Hehehehe! Vaknade när filmen var slut!
Vin och TV är ingen bra kombination
när det gäller mig! 
Tjingeling!

   
Påskbuffè !
 
Toscakaka och kaffe!
 
Heavy & Alice är oxå med såklart!

Kommentarer
Postat av: Lena

Sol även här, ska ut och gå med Zack snart.

Jag har tittat på en film och duchat, Simon och Cenneth sover, de kanske är vakna när jag kommer tillbaka.

Puss!!

2009-04-11 @ 10:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0