Home again!

Så var man då hemma igen!
Efter att ha packat ur alla väskor
så beställde vi kinamat som Nils hämtade.
Efter maten så pratade jag en stund med syrran i telefon,
det gav mig energi.
Tack för att du finns! <3

Jag fick så pass mycket kraft genom det samtalet
så jag slängde ut mattorna och dammsög av kök och vardagsrum
och röjde av katastrofen på diskbänken.
Vanliga tråkiga vardagssysslor!

Så fort
jag kommer hem
så blir jag så frustrerad över allt som måste göras,
allt som bara ligger och ingen orkar ta tag i.
*Suckar!*

Nu flippar jag runt
på TVn
och försöker samtidigt lugna ner Alice som längtar ut.
I morgon blir det till att köpa en sele till henne
så hon kan gå på promenad! :O)
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Marina

...å jag har värsta 80-tals frillan...hi hi.

Syrran flyttade hårvårdsdagen/kvällen till idag då hon hellre röjde ute igår när solen sken.

Nu är jag klippt, slingad och permad och platsar på vilken 80-talsfest som helst!

2009-04-13 @ 21:34:52
Postat av: Maggan

Kram till dig syrran!! Love you allways!

2009-04-13 @ 21:40:19
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0