Regntunga skyar!

Dimman och regnmolnen hänger tungt över oss denna morgon.

Jag är jätte trött, trots att jag sovit hur mycket som helst det senaste dygnet.
Vi såg "Män som hatar kvinnor" igår,
 jag har sett den men det spelar ingen roll.
Den är bra!
Vi åt god mat på Innefickan oxå
och massor med godis under filmen.
En riktig svullokväll! ;O)

 Idag ska jag på jobbet en sväng,
betala räkningar
och förbereda ett styrelksemöte.
 På eftermiddagen har jag & Emil ett samtal med Emils handledare
och i kväll är det tjejmiddag hos mej.
En ganska spikad dag skulle man kunna säga!

Önskar er alla en bra tisdag!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Marina

Hälsa tjejjerna..;o) Själv sitter jag på jobbet...som vanligt känns det som..;/

2009-04-28 @ 18:08:49
Postat av: Anita svarar Marina

Jamen nästa helg smäller det.....i Huså! ;o)

2009-04-29 @ 00:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0