Papper!

Här sitter jag med papper upp över öronen!
Det är straffet för att man är ledig några dagar.
Men jag vet ju hur det är, det ser mycket ut
men det brukar reda ut sig mot eftermiddagen.
Så är det dax att räkna lön - igen!
Måste vara klar på fredag och nu "knölar" löneprogrammet igen
- blir till att sitta i telefonen och försöka få tag på supporten!

Känner mig något sliten idag -
det kostar att ligga på topp!
Men det är väl bara att ladda om inför helgen
"Fruntimmersligan" drabbar Huså med omnejd!
Nu är det 4st. anmälda + jag själv.
Jag ser fram emot att träffa alla, kommer att bli jätte kul!
Tjipp tjopp!



Kommentarer
Postat av: Marina

Jag ser också fram emot helgen..;o) Kram!

2009-01-20 @ 11:06:28
Postat av: Maggan

Vilka kommer då????

2009-01-20 @ 13:26:33
Postat av: Anita svarar Maggan!

Lena, Karin, Marina och Eivor är anmälda so far!

2009-01-20 @ 15:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0