Bättre å bättre dag för dag!

Det blir bara bättre!
Vädret
har blivit bättre, för att inte säga kanon!
Kapab
blir bättre, ordningen sprider sig genom verksta och kontor!
Och av allt detta så blir oxå mitt humör bättre!
Bara bra saker idag alltså!
I alla fall nästan........
hade planerat att handla midsommarmaten och gå på Systembolaget,
men det sprack.
Sen middag och ingen bil att tillgå!
Så jag får trängas med alla andra imorgon eftermiddag.
Tänkte att jag skulle gå ut och gå efter maten
men tvätt å disk tog över så nu har orken tagit slut.
Men det gör inget, det finns fler dagar att promenixa på
 - jag har ju hela semestern på mej!
( en dag kvar!)

Tjoohoo - bättre å bättre dag för dag!




Kommentarer
Postat av: Marina

Stackars...vårt fel alltihop - men en pensionärsträff i arla stund på Willys kan bli ack så trevlig...;o) Kram!

2009-06-17 @ 21:15:51
Postat av: Anonym

Näää, inte ert fel! Jag visste att P lovat hjälpa till med båten. Tänkte att Nils kunde låna ut bilen men där var det mekning på G. Ingen fara - som du säger......det blir en pensionärsträff på Willys i morgon. Nema problema! :O)

2009-06-17 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0