Lunchpromenad & Kycklingsoppa!

Idag blev det en kopp Kycklingsoppa
och en promenad på ca 35 minuter på lunchen.
Inget regn mera och jag fick en jätte skön promenad.
Jag tänkte gå runt Lillsjön
men det blev lite kort om tid
 eftersom jag skulle packa en låda med grejer
som skulle skickas till Asta idag.

 Jag borde ha åkt ner till Polisen och skaffat nytt pass oxå
 men det får bli i morgon i dag hinner jag inte.
Polisen stänger ju klockan 3 annars hade jag hunnit fixa det
när Emil och jag ska iväg på stan i eftermiddag.
Hoppas nu att vi hittar några studentkläder som duger!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Lycka till med kläderna.

Calle har en kavaj och en skjorta så han är nöjd med det. Han behöver bara ett par snygga brallor så är han fit for fight sen. Han är helt opretentiös, skönt för mig :)

2010-04-29 @ 17:42:58
Postat av: Anita svarar!

Kostym, skjorta, slips,skor - 2300kr fattigare är jag!

2010-04-29 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0