Måndagar......

.....är lite jobbiga tycker jag!

Jag läste tidningen i sängen i morse
och lyckades med konsten att somna om.
Vaknade inte förren vid 8 - lite väl sent!
Det blev lite bådis
men jag kan ju som tur är flexa!

 Förmiddagen bestod av att betala leverantörer
och naturligtvis skatt och arbetsgivaravgifter
 - det är ju den 12 idag.
eftermiddagen har jag suttit i styrelsemöte.

Fixade en god Lasange till middag
- det blev inte en smula över! :O)
 Efter middagsstöket så tog vi en promenad min man och jag.
Det regnade men var skönt ändå.

Pelle, Jonny och gänget verkar ha haft en fin helg i Huså
- Pelle var mycket nöjd!
Och på fredag är det våran tur
- då åker ett gäng kvinnor upp till Huså
för att njuta av fjällvärlden i några dagar.
Syster Yster kommer från Uppsala för att deltaga
- det var väl en bra idé! :O)
Och så kommer Marina
med och Lena å Karin så klart
 - detta kommer att bli jätte bra!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Bra idé av mig att bjuda med mig va? ;)

2010-04-13 @ 17:57:33
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jajamen...detta kommer att bli jättebra!

2010-04-13 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0