Nu e de kväller.......

Pelle hämtade mig efter jobbet
 - det var nödvändigt att handla!
 Lyckades utan planering
att handla till i alla fall 4 middagar
 på under en halv timma.
Idag blev det lax med potatisgratäng och sallad
till middag.
Vi var 7 personer till bordet i kväll,
 då Nils bjudit in en kompis.
Jätte trevligt vid bordet blev det
och vi blev sittande länge - sånt gillar jag!

Sen blev det disken å tvätten å städet..... 
Nu blir det TV trots att jag borde gå ut och gå en sväng
- jag orkar inte mera nu!
 Disken och tvätten och städet se ut att ta över mina kvällar.

 I morgon ska jag och Emil ut och titta på studentkläder..
..det blir ju en upplevelse! ;O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag och Alex shoppade studentkläder idag..:o) Jack & Jones har bra erbjudande - Kostym inkl. skjorta 1499:- - så en sån blev det + svarta gympadojjor + 6 par strumpor + ett smalt skärp till kostymen = 2300:-...häpp! Svarta lackskor till kostymen á 800:- fick han förra månaden... - man måste ju sprida sina utgifter..;o)

2010-04-28 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0