Hej å hå min ludna tå!

Började dagen med att gå till frissan
- det var en bra start på dagen! :o)

Åt lunchlåda idag och tog sedan en promenad i solen.
Pappersjobb
hela eftermiddagen
 och ett besök på apoteket på vägen hem.
Nils är inte frisk
ännu
och förrådet av Alvedon behövde fyllas på.

Fixade köttfässås och spagetti till middag
- dammsög
köksgolvet och hängde tvätt som var klar.
Sen bytte jag om till träningskläder
och gav mig ut på en rask promenad.
Var nog ute en timma
eller så!
Tur att jag har mina Icebugg
så jäkla halt som det är ute.

Jag kom lagomt hem till Bygglov som idag var från Östersund.
Det var kul att se
-
vi gick ju förbi huset dom höll på att renovera flera gånger i somras.

 Nu skulle jag behöva lite massage över min trötta lekamen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0