Mentorgrupper!

Dagen har gått i ett flygande fläng
 med två korta möten på förmiddagen
och sedan lunch på Gamla Teatern med min mentorgrupp.
 Efter lunchen så var det samtal å kaffe hela eftermiddagen.
Vi var samlade alla 4 grupperna idag
villket innebar att vi nog var en 20 st. företagande kvinnor
ur Ett annat Företagar program,
 som träffades och gav varandra goda råd och feedback
under denna eftermiddag.
Jag gillar verkligen dessa träffar
 - känner mig alltid upplyft och glad efetråt.
Nu har vi oxå planerat in en afterwork i april
- det ska bli så kul.
Känner mig helt slut efter alla samtal idag
- slut men nöjd.





Kommentarer
Postat av: Maggan

Det verkar ha varit en bra dag.

2010-03-19 @ 06:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0