Fredag.....!

Jaha...nu lider arbetsdagen mot sitt slut...
dax för lite kaffe
och sen avslutar jag mitt jobb.
 
Vi åker till Huså i kväll trots skitvädret som råder.
Lars har planerat att ta med sej sin flickvän
så det är inte bara att ställa in.
 Den här helgen krävde planering tyckte Lars
så nu jäklar är det planerat skoterutflykter och grillning
och på lördag ska vi steka på stelstenar och spela spel.
Helt plötsligt var det jätte viktigt
vad vi hittade på i stugan
 - han som bara brukar sova och köra skoter. :O)
 Klart att jag förstår att han vill
att Elin ska tycka att det är kul att följa med.
Det är oxå roligt att Lars tar över planeringen...
ser man inte så ofta.
 
Emil och Nils blir hemma
av olika anledningar.
På ett sett är det bra att Emil stannar hemma
- då slipper vi släpa med katterna...
vi slipper ta två bilar!

Nu tar jag en kopp kaffe
sen packar jag ihop och åker hem!
Trevlig helg önskar jag er alla!




Kommentarer
Postat av: Karin

Kan ju kanske bli lite bättre väder i måra`!!Välplanerad helg hör jag ;O) Trevlig helg på er :O) Kram Karin

2011-04-08 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0