"Måla fan på väggen"!

Det är jag bra på - att "måla fan på väggen"!
 Att oroa mej i onödan över saker
som jag inte har en aning om hur det blir.
 
Idag har jag ett sånt möte.....
som gör att jag får ont i magen!
Fattar inte att
jag ska stressa upp mej så
och göra bilder över hur otroligt jobbigt det kommer att bli.
Önska att jag bara kunde leverera
 utan att lägga så mycket känsla bakom.
Någonstans i mitt förnuft så vet jag ju
att det kommer att gå bra.
Men mina känslor löper amok och spelar mej ett spratt.
 
Tror jag går hem och är sjuk idag! ;O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Sluta med det ;)

2011-02-23 @ 14:56:14
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Typiskt dig! Mötet gick säkert jättebra! :)

2011-02-23 @ 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0