18 årsfest och bio!

Jag hjälpte Lars att ställa i ordning
inför födelsedagsfesten/förfesten han hade ikväll!
Han bjöd inte på någon mat men lite småplock! 
Sen gick Pelle och jag på bio!
Vi såg "No strings attached"...
var nästan ensamma i biosalongen
men filmen var ganska bra.

När filmen var slut så var det för tidigt att åka hem tyckte vi
Så vi köpte en påse bullar
och åkte till Lena i Torvall å drack kaffe.
Det var en trevlig och bra idè tyckte jag.

 När vi kom hem klockan 23
var ungdomarna på väg ut...
några skulle på krogen
och några
( som inte kommer in på krogen ännu)
 skulle vidare på nån annan fest.
 Det såg hyfsat ut hemma...
inte mycket att plocka eller städa.
Nån liten olycka men inget att bråka om!
 
Nu ringde Lars precis
och hans kort funkar inte
- det stog att det var spärrat
när han försökte använda det för att lösa in sej.
Jag var på väg ner med pengar
men då ficka han låna av en kompis.
Jag har lovat att hämta
dom på stan i natt
när dom ska hem!

Emil är oxå ute
på fest ikväll....
mycket folk i farten på stan...
det är studentbal ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0