Långfredag!

Det blev en liten sovmorgon
och fika framför TVn med Lars
innan det nya renoveringsprojektet
"måla fulfurutrappan"drog igång
med buller å bång.
Det började egentligen med att vi skulle tapetsera om hallen..
det ena ger det andra
så nu är det tapetsering....
målning av tak....å måla trappa!
Vet inte riktigt om det var detta jag tänkt mej i påskhelgen...
men när ska det göras om inte när man är ledig.
På vanliga vardagkvällar orkar då inte jag nånting!
Men just nu så fäller jag en tår för projektet är mej övermäktigt
och jag vet inte riktigt hur jag ska orka.
Pelle har rivit tapet och jag slipar trappa...så tråkigt!
Nu har Pelle gått ut och gått och jag fortsätter mitt tröstlösa slipande...
tycker inte att jag har tid att promenera.
Nääe fy...skulle inte ha börjat med något över huvutaget!
Trött å less innan jag knappt börjat!

Skulle ha åkt och hälsat på Anna & Olivia i Vemdalen i stället!

Gla Påsk på re!





Kommentarer
Postat av: Marina

Du hade ju kunnat gjort en tjejhelg av det här..:) Tänk vad vi kunnat slipat, målat, tapeteserat, snackat skit...och druckit vin..hela natten :) (förutsatt att sovplats hade ingått) Kramar!

2012-04-06 @ 16:40:03
Postat av: Anita svarar Marina!

En underbar tanke/idé Marina....önskar bara att jag vågade fråga å be om hjälp! Påskpuss på re!<3

2012-04-06 @ 18:24:18
Postat av: NINA

Det är ett riktigt H-vete att måla trapp.

Ni gör det riktigt bra som gör det själva.

Våran är fortfarande furu suck

2012-04-07 @ 08:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0