Relalalaxa!

Njuter av min underbara stuga i fulla drag!
Nils och Pelle har varit på en tur med skotrarna
men jag tog en tur på längdskidorna.
Det blåser lite kallt
men det gör inte så mycket....
man kan ju vara inne vid brasan om man vill!

Vattnet funkar och nya kylen/frysen är på plats!
 Nu ska Pelle tända upp i bastun
så nu blir det bastubad för den som vill....
och jag ska ta ett glas vin
.
Till middag blir det rökt röding från Börtnan
 med messmörssås å peran!
 Vet inte riktigt ur man gör såsen men det fixar sig....
.har ju internet!

 Ska städa lite oxå inför nästa helg
Husåstugan drabbas av 8 damer....
det ska bli så kul!

Önskar er en trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har varit ute och gått två timmar..lite kalla vindar här med - men som sagt - brasan finns ju..;) Kvällens middag - pasta med skink/ostsås...hade ju föredragit röding..:)Ha en skön lördagkväll - ser fram emot nästa helg! Kram!

2012-01-21 @ 15:35:54
Postat av: Lena

Gått en sväng jag med, ner till Odensala med Zack. Sen en sväng med bilen till mamma, köpte Thai mat på hemvägen. Härligt skoj nästa helg!

2012-01-21 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0