Sköna söndag!

Så var helgen slut då
och det är bara att ladda om inför en ny arbetsvecka.
 Idag har jag softat i stugan med kaffe och film...
städat inför Tjejhelgen nästa helg.....
tagit mej hem och fixat middag -
 lyckades fixa god fiskgryta utan att åka på affären.
 
Sen planerade jag för ett varmt skönt bad...
men det gick inte så bra eftersom varmvattnet var slut...
blev en snabb dusch i stället!

 Nu ser jag The Voice...
inspelat från i fredags.
 Det blir soffan ikväll!

 Har en glasbit i foten som jag borde få hjäl att ta ut....
kan knappt gå!
Det blir väl så att jag får åka till hälsocentralen i morgonbitti!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hur lyckas du med att alltid få glas i foten? Nu går du och tar bort den.

2012-01-23 @ 07:22:52
Postat av: Aniita svarar Maggan!

Pelle lyckades peta ur den...tror jag!

2012-01-23 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0