Svåra beslut!

Ibland så far livet fram med en
på ett sätt som inte känns så bra!
När det händer mig
 så brukar jag fundera över
vad det är jag ska lära mig....
varför händer detta....
och vad är det meningen att jag skall lära mig av det som händer.
Idag är en sån dag!
Det händer saker som jag inte vill ska hända....
jobbiga saker...
saker jag inte kan göra ogjorda....
saker som bara måste ske av nån anledning.
Ännu har jag ingen aning om vad det är jag skall lära mig denna gång....
det får tiden visa!
 
Hoppas att du har en bättre måndag än jag har!


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag fick en ledig dag då jag jobbat lörd/sönd...:)

Nya gardiner, tvättat, bäddat rent, lagat mat, släng ut julen hos Sebbe...så jag har haft en bra måndag! Styrkekramar till dig!

2012-01-16 @ 19:35:18
Postat av: Marina

Jag bara måste få.....:)

http://www.youtube.com/watch?v=tiF3ZfjeoZg

2012-01-16 @ 19:55:49
Postat av: Lena

Jobbat, trött i kväll, blir en sittaframförtvkväll, kram!

2012-01-16 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0