Semester!

Så har jag då äntligen gått på semester..
.men det har varit så mycket att göra idag
att ett tag trodde jag inte att det skulle funka 
med semester över huvud taget!
Pelle och Lars har stått på Expnorr hela dagen,
Nils, Leif och Emil gick på semester vid lunch..
.jag jobbade till klockan 4...... sen åkte jag på banken
och sen ut på mässan.
 
Det regnar så att det nästan är överdrivet....hela tiden!
Fint på förmiddagen idag...men sen bara skit!
Vi åt tårta på jobbet och jag delade ut sommaråvor...
en fin KAPAB väska med ett Kubbspel och ett bigpack med Cola.
 
Det blev Pelles önskemiddag idag...
Isterband med stuvad potatis, rödbetor och en öl.
I kväll gör vi det vädret bjuder in till....
sitter i soffan och glor på TV!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Skönt med semester!! Gott med isterband och stuvad potatis!

2012-06-30 @ 10:12:30
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0