Ny vecka....mera regn!

Så var den långa ledigheten över
och jag har hunnit med en hel del!
 
Har jobbat på båten....
besökt Annsi & Kent Fyrås....
varit på Springmeet på Ope...
fixat raggarfest
för brudar i sina bästa år....
träffat brorsbarn Frida 
och brorsbarnbarn Nadja och Tuva-Lee över en fika.
Söndagmiddag med Lars & Elin! 
Man kan då inte säga att jag legat på latsidan.
 
Idag står regnet som spön i backen
och jag hade då ingen lust att kliva upp....
än mindre lust att åka på jobbet.
Men det är ingenting att välja på....
bara att bege sig!
Dax att räkna löner igen....
måste fixa med Kvalitetrs & Miljö revisionen....
borde ordna ett styrelsemöte.....
måste besluta ang. ny säljare...
Många måsten och borden
är det i mitt liv
och jag gillar inte det!
 
Hemma borde jag fixa till gästrummen
så dom är beboliga när vi får gäster till studenten...
rensa källaren......
hjälpa till med båten....!
Det brukar ju lösa sig
med allt till slut
 och världen går inte under om man inte fixar allt - Jag vet!

Önskar dej en bra vecka....och värme å sol!

Slipat på båten!


Ett kallt och regnigt Springmeet!


Fina bilen!



Fest för raggarbrudar!




Frida & Tuva-Lee


Nadja& Titti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0