Som i en dröm......

..............det är sol idag med!
 
Jag åt frukost ute på verandan
och vi hade 18+ i skuggan klockan 7:20...
....det är som i en dröm!
Har sovit med öppen balkongdörr i natt...helt otroligt varmt!
Vi har hela porten till verkstan öppen idag...
så att vi kan ta in hela sommaren på jobbet!
 
Ikväll är jag bjuden på middag
till en gammal kurskamrat
 som jag inte sett på evigheter...det ska bli skoj.
 
Under morgondagen
hoppas jag få hjälp
med en del "måsten"
av min grabbar...
möbler som ska röjas undan...kartonger som ska ner i källaren...
gräsklippare som jag måste få hjälp att starta.
 Pelle han står på Bil & Mc-mässan
hela lördagen
så han kan man glömma...i alla fall den dan!
 
På söndagen har vi städdag med Erikslundsborna...
grilla korv å snacka skit...
och så är det ju morsdag på söndag
så om jag har tur får jag bjuda hela min familj på grillmiddag!



Kommentarer
Postat av: Marina

Ja det är helt underbart! Dock ett kort bakslag idag på em...regnfront seglar snabbt förbi - med en strålande sol bakom och +26..(enligt SMHI) Vad gäller söndag är det väl ändå du som ska bjudas....eller?

2012-05-25 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0