Söndagsmiddag med gäster!

Hela dagen idag har vi pysslat på inför grillmiddagen
som gick av stapeln kl. 15 idag.
Pelle har städat och jag har fixat med maten.
Lars och Elin kom hem...Elins mamma å pappa å syster Kajsa
och Elins mormor med sambo Svenne.
Så kom Nils och knut från Vemdalen och så dök Niklas med dambekant upp.
Vi blev 14 st till middag idag!
Jag grillade korv och fläskstek och entrecot...kycklingfilé och flintastek...
grösaker och svamp...till detta rostade rotsaker,
sallad och goda såser bla. en hallonsås.
Till efterrätt hade jag gjort en Cheescake.
En lyckad tillställning om jag får säja det själv...
och det får jag!





Kommentarer
Postat av: Marina

Jisses vilken tillställing..,o) Kul!

2012-05-07 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0