Jag tänkte å trodde.....

.......att jag skulle kunna vara ledig i morgon....
men nu vet jag inte!
Helt plötsligt en massa som Nils fick på sin lott
och då måste jag sitta på telefonen!
Det hade varit bra att kunna vara ledig i morgon....
massage på förmiddagen....
fixa med advent och förbereda ljusparty.
Men jag hinner nog ändå....jag är ju frisk å kry!
 
Läser på syrrans blogg att hon är hemma och är sjuk....
Jonny är på resa och Julpaniken sprider sig.
Varför är det så att man får sån julstress....
det ska ju vara kul att fixa å dona inför julen!?
Själv har jag stress över att jag inte ska vara hemma....
då måste liksom allt vara klart och upplevas i förtid...eller?!
Sån toka man är!
 
Sen är det mycket som händer på jobbet oxå....
mycket att planera och många beslut som ligger på mitt bord.
Sånt stressar mig otroligt!
 
Hur handskas du med julen....
Stress å press eller ljus å krus??
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag vet att jag kommer att bli lugn bara Jonny kommer hem. Jag funkar så dåligt utan honom. Kan inte tänka liksom. Han kommer att försäkra mig om att allt kommer bli bra och då blir det roligt med jul igen.

2012-11-27 @ 11:29:04
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Julen kommer ju oavsett vad man hinner..:) Men visst är det tokigt när det bara är helgerna som gäller - eftermiddagarna är ju på tok för mörka..:/

2012-11-27 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0