Soliga tisdag!

En sån fantastisk dag vi har idag....solen skiner från en blå himmel
och det kommer att bli varmt fram på dagen!
Vi ska titta på hus idag efter jobbet....
men jag tror inte så mycket på det.
Tror inte att jag blir kär i den platsen och flyttar...nooope!
 
Nu gruvar jag mej lite inför nästa vecka
då jag kommer att vara ensam på kontoret....
Nils ska på resa igen!
Träffa leverantörer och nya kunder...ett måste...det blir bra!
 
Nu är det bara en månad tills vi åker till Marmaris i Turkiet....
det ska bli så skönt att komma iväg...vila...bara vara!
Jag längtar!
 
Cettia Beach Resort Marmaris!
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Lyllos. Lyxlirare där.

2013-04-16 @ 16:18:56
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0