TGIF!

Idag är jag verkligen glad över att det är fredag...
jag ska åka till syrran! :O)
OCH solen strålar från en blå himmel! 
Visserligen såg jag på hennes blogg att hon är sur idag....
....på Telia...men det får vi väl ändra på!
Pelle ska oxå med....å leka med Jonny lite i helgen!
Maggan ochj jag ska på kusinträff i Stockholm på lördag
och det ska bli jätte kul!
 
Men först som sagt en jobbardag
med allt vad det innerbär...papper...siffror och ett möte so far!
På lunchen måste jag uträtta lite ärenden...
och leta min nya solglasögon....
- hur svårt kan det vara att hålla reda på ett par glasögon!?
 
Önskar dej en bra fredag och en skön helg!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Ha superkul och kör försiktigt! Hälsa alla!<3

2013-04-05 @ 09:24:37
Postat av: Karin

Låter kul:-)

2013-04-05 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0