Äntligen fredag.....

Vi blir som sagt hemma i helgen....! Inget fel med det mer än att Pelle jobbar häcken av sig....klockan är snart 6 och han är inte hemma ännu! Jag fixar god mat... dricker lite vin och lyssnar på Lugna favoriter! Inga måsten å borden ikväll! Jag har inte haft nån bra dag....! Det mesta är jobbrelaterat...samma som alltid... Jag har så svårt att se på saker utan att blanda in så mycket känslor... så jag blir helt slut! Nu vill jag bara vara...! Hoppas du får en skön fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: carina

ja hoppas ni får en mysig fredag kväll ,,själv funderar jag på att kunna öppna altandörren ,o sitta i badenbaden i eftermiddagssolen med ett glas rött ,springa ut o in o fåglarna kvittrar o Leo gnager på ett ben ,,,,så dream on säger jag bara !!

2013-01-18 @ 19:41:34
Postat av: Marina

En stilla kväll framför tv:n med lite vin, raggsockar och fleecejacka..myspys <3

2013-01-18 @ 21:37:33
Postat av: Marina

Inser just att jag använder min lilla svarta allt för sällan...(se ovan) ändring på det 2013 :-P

2013-01-18 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0