Ny klänning!

Äntligen har min nya klänning kommit...jag beställde den samtidigt som den andra med svarta prickar men denna försvann på vägen. Nu har Fyndiq äntligen skickat en ny! Tur det så att jag fick med mej den till Västerås! Det finns en affär här i stan som säljer dessa klänningar ...faktiskt... och det är Triconorbutiken i Odenskog! Helt otroligt men sanning...tyvärr har dom bara storlekar upp till M å det funkar dåligt på mej! Synd för dom hade jätte många modeller å snygga som tusan. Nu måste jag ha skor till den röda med...å solbrillor!


Kommentarer
Postat av: Marina

Har du och Maggan shoppat i samma affär? Snygga klänningar har ni båda i alla fall..:) Kul att de finns på Triconor!? Inte mitt förstahandsval av när det ska shoppas kläder dock.

2013-07-03 @ 07:49:03
Postat av: Lena

Såå tjusig i din fina klänning! :-)

2013-07-03 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0