Kvällsmys!

Har ätit en god middag...färsbiffar med kantarellsås å lingon och nu lite kvällsmys...jag är trött ikväll och hoppas på att gå i säng tidigt! Jag är inte bra på att lägga mig i tid...även om det är det jag vill! Pelle ser något jag inte klarar av att se på TV...Vi har verkligen inte samma smak vad det gäller filmer! Har oxå otroligt ont i knäna idag....kan nästan inte gå! Vete f....n vad som hänt! Måste kolla om det finns nåt liniment eller något annat sim lindrar leder! Ont som f....n! Ny vecka i morgon!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Du skall nog inte vara ute å springa så långt med dina onda leder. Ta det lite lugnt med din onda kropp.

2013-09-02 @ 07:50:19
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Dina fyndlyktor lyser jättefint..:)

2013-09-02 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0