Julkonsert å julöl!

Det är mycket man ska hinna dessa dagar förutom att jobba! Igår kväll var Pelle och jag på Desibells Julkonset i Stora Kyrkan. Det var mycket vackert och stämningsfullt. Ikväll var det meningen att jag skulle dricka en julöl med Biggan...men det blev inställt. I morgon kväll ska jag göra några timmar på Katthemmet...Det är alltid kul! På fredag kväll ska jag ut med Marina, Carina, Lena å Karin...Vi ska på Jazzköket...ta en julöl...käka något å byta julklappar. Det blir skoj att träffas..! På lördag kväll ska jag ut med Pantertanterna från Körfältet...vi ska dricka glögg nere vid Minnesgärdet och sen gå hem till nån å käka. På söndag kommer grabbarna hem för då ska vi   baka ka pepparkakor och göra julgodis....och käka julgröt till middag. På Tisdag nästa veckade det Tjejmiddag hos Lena...och på torsdag nästa vecka ska vi ut och käka med jobbet...! Avslutar nästa vecka med Årets Julfest hemma på Kallkällvägen 12....Och därimellan ska jag fixa färdigt julklappar...baka...laga mat å städa...! 
"Jul...Jul...strålande Jul! 😜 " Det låter värre än vad det är...jag gillar att träffa folk...jag gillar min julfest...! Jag gillar att pynta...jag gillar julen skarpt! Önskar bara stt jag slapp jobba så många timmar bara...! 





Kommentarer
Postat av: Marina

Ja det är mycket nu..:) Ikväll ska jag på Clarion och imorgon som sagt - Jazzköket..ses då! <3

2014-12-11 @ 13:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0