Hit å dit...

Ett flängande hit å dit blev det idag! Städade på förmiddagen...så gott det går i detta struliga hem. Det var meningen stt jag skulle måla men inspirationen uteblev så...! Marina hämtade mig och vi gjorde en tur bland alla loppisstälken i stan...Pingstkyrkan...Loppis på gården...Röda Korset..! Hittade fina glas...min passion! Sen träffade jag Lena för en fika...det blev nybygget i Badhusparken...en god räkmacka å kaffe! Efter det blev det Lillänge för att handla mat...! Det var meningen stt Lena och jag skulle gå ut å käka ikväll...men hon ångrade sig...stressad över morgondagens resa kanske...så det blir inget! Nu sitter jag här i min ensamhet och funderar över om det blir en tonfisksallad till middag eller vad...!?!?! En helt fantastisk dag har det varit...vad det gäller både sällskap å väder så jag får väl vara nöjd! Vad har du gjort idag då???

Morgonsol!


Loppisfynd! 

Fika i Badhusparken! 

Mingel i Badhusparken! 








Kommentarer
Postat av: Marina

Premiär med nya vinglasen ikväll. Funkar ypperligt till vardags :) honungsburken får bli godisgömma!

Svar: Trevlig kväll..! ❤️
jamtlandspower

2014-02-22 @ 20:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0