Ljuset....

Jag älskar att det är ljust på morgonen när man ska upp och iväg....
men idag är jag trött eftersom Saxon inte kom hem förrän klockan var närmare tre...!
Men jag förundras över morgonljuset och hur snabbt allting går mot vår...!
  Kommer att finnas nån snö kvar i fjällen till påsk....?
Fortsätter värmen så är det så att man undrar..!
 
En vanlig onsdag mitt i livet...
Ingenting utöver det vanliga händer!
Messade med Lars igår men han hade inte tid...mycket att göra......
.....uppgifter som ska in denna veckan,
innan nästa veckas Springbreak!
Vi skulle höras av senare i veckan när det lugnat ner sig.
Håller tummarna för honom!
 
Tog lite foton med min kamera (inte mobilen!)
 för en gångs skull...när vi var i Uppsala..
i Maggan och Jonnys stuga...vid havet.
Tror det hetta Fågelsundet...!
Fina bilder blev det i alla fall...och Vackert var det där vid havet..
....lugnt å stilla...och så detta ljus...!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Fina bilder!

2014-03-05 @ 15:29:55
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

...nära havet vill jag bo... Fint!

2014-03-06 @ 08:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0