Dan före dan....!

Började dagen med besök av brandskyddet Östersunds Kommun..! Om man söker bygglov å bygger om så kommer som som ett brev på posten..! Det var något med att kontoret måste vara i raka linjer och utrymningsvägar si å så..dörrar som kanske inte är godkända...skyltat hit å skyltat dit...! Det tar aldrig slut..! Vi har även satt in ett nytt fönster på kontoret...Blev så jäkla br..! När vi väl kom hem...efter att vi levererat gods till kunder i Östersund...så åkte jag å handlade dagens middag som jag glömt...! Väl hemma så fick jag till grannen en sväng för att gratta mannen i familjen dom fyllt 90 år...blev kvar en timma minst...bjuden på vin å allt! Sen bjöd jag hem dem på middag...så trevligt å så uppskattat! Nu sitter vi på verandan och insuper midsommar atmosfärens..! Ett helt otroligt ljus idena kväll! 
Kärlek till er alla! 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0