Styrelsemöte å tjejmiddag!

Börjande dagen med en promenad i snöstormen ner på stan till ett möte med Företagarnas började kl. 07:00....sen var det medlemsmöte mellan 8-9 och så tog hag bussen till Lit. Det har snöat hela dagen faktiskt! Trots detta faktum blev det en promenad på lunchen i snömodden..skönt att komma ut mitt på dagen! Ikväll har jag varit på tjejmiddag hos Karin...gott och trevligt sim vanligt..! Tack för det Karin! ❤️ Jag tog en promenad hem ikväll från Karin...Skönt ute och idag fick jag till 2 timmar med promenader..Det känns bra! Idag har vi oxå beslutat att hjälpa Lars att få ner sina prylar till Uppsala...vi hyr ett släp och åker ner ned hans möbler å lådor på fredag..det blir bra! Lars slipper komma hem och vi slipper släpa hans saker till Lit..! Sagt å gjort...det blir Uppsala till helgen...! 














Kommentarer
Postat av: Marina

Kram till er alla fina <3

2015-11-18 @ 11:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0