Samma lika...!

Alla dagar är lika...jobba äta sova...jobba äta sova...! Jag är trött...längtar efter sol och värme..! Jag jobbar långa dagar och orkar sällan mer än att jobba..! Hinner inte riktigt med och blir stessad..! Jag borde inte ta allt så allvarligt..Livet borde leka mer! Som på 1970-talet..Jag har hittat mina gamla dagböcker och läser och skrattar..Hinner och orkar mycket på den tiden..skolan..jobb...teater..kompisar..killar och bilar..knäppa föräldrar och bråkiga lärare..! Tacksam för mycket ocå tex. att jag fick eget rum 1971 i nobember när vi flyttade till Odenskog..alla utlandsresorna lyckades spara ihop till helt på egen hand..kärlekar hit å kärlekar dit..! Jag levde i nuet..det blev dom det blev och jag följde med på resan..! Härligt att ha några böcker kvar...har slängt många..! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0