Lite av varje...!

Idag hade jag tid hos frissan klockan 12..och bor man på landet...som jag ju gör så får man passa på att göra ärenden samtidigt..! Var till en kund med sågblad...hämtade slipstenar på GP...köpte olja på Mekonomen...och åkte sedan till Carina och klippte mig. Gjorde sedan ett sjukbesök och bjöd Eivor å Sewe på fika. Sen åkte jag upp till Erikslund och hälsade på min gamla granne...Katarina och surrade bort en timma med henne..! Hämtade nyavmöbler som jag köpt till min lilla balkong....köpte billigt via FB..hämtade på Körfälltet...smidigt..!  Åkte sen och köpte plant till mina blomlådor och sedan hem till Lit! Ikväll har jag då planterat i mina blomlådor och gjort fint i entrén...får köpa mera blommor...måste fixa fint på bryggan och verandan oxå..! Nu ser vi mera fotboll..ikväll spelar Pourtugal - Island..judt nu står det 1-1...spännande..! 

Ny kort sommarfrissa- Tack Carina! 



Fint med blommor! 






Nu e de kväller! 





Kommentarer
Postat av: Marina

Snyggt både på huvud och i krukor.:)

2016-06-15 @ 13:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0