Ett avslutat kapitel...!

Så var det dax att förbereda årsmöte för  Erikslunds Gårdsägarförening...det sista för min del...nu avgår jag. Efter 10 år som ordförande i föreningen får nån annan ta över..! Att jag suttit så länge beror enbart på att ingen annan velat ta över och inte på min förträfflighet i styrelsearbete. Det har varit både roligt och jobbigt..! Roliga fester å loppisar och jobbigt tråkiga möten..! En hel del grannar som bara klagar men aldrig vill ställa upp och hjälpa till..ich en hel del grannar som varit med på noterna..! De sista åren har jag oxå haf en och annan fiende...tanter som verkligen inte gillat mej och det jag gjort..! Vad har jag gjort i föreningen under alla dessa år då kan man undra..? Jag vände tråkiga årsmöten till fest med mat å vin...jag fixade med korvgrillning och städdagar...ordnade med loppis både höst och vår...grillfester, surströmmingskalas och julpyssel. Ett avslutat kapitel för min del...nu får nån annan ta över. Här i Lit heter föreningen Blåshålet....jag ska absolut INTE sitta i styrelsen! 














 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0