Fuck Cancer...!

Nu får det vara nog...! Denna jäkla sjukdom...! 


Detta som jag nu ska berätta är sp obeskrivligt tragiskt...jag känner mig just nu utan puls..utan vilja att gå vidare...! Det är nu konstaterat att Ludwig ( min systers yngste son..!)  har 7, SJU..!.,,nya metastaser i lever och i mage...dålig prognos...går ej att operera...Vad gör man...vad säger man..? 
Gode Gud..han är 23 år...😔😢

Min syster skriver: ❤️

"Det som inte fick hända har hänt.
Vi var rädda att de skulle hitta en tumör på sonens lever, men det gjorde de inte.
De hittade sju.
Fem på levern och två på lymfan i magen. 
På måndag börjar han behandlingen med starkt cellgift. 
I fyra dagar skall han få behandling och sedan vänta i några veckor till nästa.
Detta sker i fyra omgångar under hela sommaren.
Nu är vi i chock och jag kan inte riktigt förstå vad som händer.
Hela familjen slöt upp direkt och vi åt middag på RAGUSA.
Nu skall jag bara försöka sova så att jag orkar med morgondagen." 

Till Ludde! 

❤️"Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du"❤️



Kommentarer
Postat av: Marina

Åhhh vilken obeskrivlig sorg! Det gör sååå ont i mammahjärtat när jag tänker på mina egna pojkar och den kärlek jag känner och säkert om något sånt skulle hända inte heller klara av livet... det skulle hamna på paus. Även om jag nu inte ens kan tänka tanken och inte heller förstå dess innehåll...Tänker på hela deras familj ❤️ varma kramar med massor av kärlek och styrka till dem alla!

Svar: Tack för din omtanke! ❤️
jamtlandspower

2017-06-14 @ 13:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0