Det blir inte alltid som man tänkt sig..!

Det blir inte alltid som man tänkt sig...inte denna helg i söka fall. Hade tjejmiddag med övernattning i fredags och det Car lyckat å bra. Hade gjort laxmousse till förrätt, pasta in a pan till huvudrätt och glass å kaffe till efterrätt..massor med rött vin och även några flaskor bubbel gick det åt. Diskuterade både högt å lågt till långt in på natten..! Pelle sov över i Halåsen eftersom vi är kattvakt pt Nils och Marielles katt Imber. På lördagen käkade vi frukost och tog en skön promenad...det var fantastiskt väder! När vi kom hem åt vi lunch på rester och sedan kunde inte jag röra mig..! Så otroligt ont i vänster ljumske...kunde varken stå eller gå. Blev sittande i soffan sen tjejerna åkte hem...med tårarna rinnande. Pelle var på möte i stan men skulle komma hem vid 3 halv 4...han kom kl.18..och hade med sig sin syster Agnetha..Jag fick i alla fall hjälp på toan...tog evigheter att duscha å byta kläder..Ringde sjukvårdsupplysningen men det var så lång väntetid så jag lade på..Agnetha bjöd på middag..hämtmat från Pizzerian..! Pelle åkte tillbaka till Imber i Halåsen och Agnetha å jag satt och pratade. Det var otroligt svårt att komma ner i ryggläge..låg i soffan i rummet eftersom jag absolut inte kom upp för trappan...! Somnade till slut men vaknade från å till hela natten..! I morse var  jag mycket bättre men absolut inte bra..! Kan rörs mig om än med stor möda..Har vilat hela dagen ..åkte till katten i Halåsen en sväng nu ikväll men är tillbaka i soffan...Måste nog ringa hälsocentralen i morgon och övertala dem att jag behöver träffa en läkare...återstår stt se hur det går..! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0