Min födelsedag....

....Valborg!
 Firade på Madonna igår...Pelle, jag och Agnetha gick dit för att äta middag. Där satt hela Madonnagänget och ville fira med mej...fick blommor å presenter...så glad och överraskad jag blev❣️
 Idag har Nils och Emil varit här och fikat och jag har köpt tårta till ett helt kompani...brukar ju vara så många som fikar när jag fyller år så jag glömde bort att det är coronatid...! 
Fick en elcykel i present av Pelle och pojkarna...hämtar den i morgon...Så kul det ska bli med cykelturer nu då❣️ 
Kul saker kom på poster från min finaste syster...Tusen Tack till alla❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att du fick en underbar födelsedag i dessa Coronatider som sagt. Kul med el-cykel 👍 Heja Anita!! 🚴‍♀️ 💚

Svar: 🥰👍🏻
jamtlandspower

2020-05-01 @ 16:52:58
Postat av: Marina

...Anonym?...*fnys* Det var ju jag..:)

Svar: 😂❤️
jamtlandspower

2020-05-05 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0