Årsmöte.

Vi åkte till Tällberg igår...till Green Hotell..Pelle ska vara med på Årsmöte för Clubb Corvette idag. Gårdagen bjöd på god mat och samvaro med ca. 40 av medlemmarna. Idag på mötet blir det 60-70..Som sagt det var god mat igår men herre min dag en sån tid det tog. Det tog minst en timma innan förrätten kom och middagen var inte över förrän 22:30...vi satte oss kl.19. Och trångt var det vid bordet...ingen social distansering där inte..Men idag har någon styret upp det hela så vid dagens middag ska det dukas glest..Bra det! Och en Anna sak...gubbar som dricker håller INTE avstånd i varen. Vi höll oss på vår kant Pelle och jag...även i baren. Dock var det jätte roligt och trevligt med lite nya bekantskaper..! Nu är Pelle på möte och jag har tagit en promenad i omgivningarna...fantastisk vackert här. Vi bor i ett eget lite häbre...känns bra med eget boende. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Marina

Nä att hålla distans är ju svårt för många - alkohol eller inte...😡 Läckert boende må jag säga och verkligen vacker omgivning! Kul att ändå få åka runt lite i dessa tider.. 🤗 Kram på er! ❤️

2020-10-11 @ 11:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0