Ensamhemma.nu

I helgen har jag valt ensamheten…orkar inte åka med till Huså och Pelle skulle prompt dit. Han åkte vid 11 på förmiddagen och jag har softat/sovit/vilat i soffan framför TVn hela eftermiddagen. Lagade mat till mig själv…pasta med kyckling och portabello…inget vin, då jag valt att vara alkoholfri fram till operationen men en god alkoholfri öl. ..ser ännu en film och väntar på att Idol ska börja. För första gången på länge känner jag mig verkligen ensam..å deppad. Har inte träffat barnbarn eller vänner på flera veckor…det är själv-valt men ensamt och trist..
Hoppas att du mår bättre än mej denna fredagkväll..❣️

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Maggan

På fredag kommer du till mig och då skall jag ta hand om dig💖💖. Snart är det klart med operation och allt. Du kommer må såå mycket bättre sedan. Kram kram kram!!

Svar: ❤️
jamtlandspower

2021-10-24 @ 07:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0