Keep calm….

……and watch Christmas movies❣️

Nu är det inte långt kvar till operation….närmare bestämt 19 dagar..Och jag är jäkligt nervös och orolig och rädd..!😵
 Jag ser fram emot att operationen ska vara över och jag kan börja min rehab men jag glädja inte över resan dit…absolut inte. Det finns ju ingen återvändo…detta måste göras det fattar jag ju. Och nu har vänster höft börjat bråka oxå..! Jag blir trött av att jobba bara…kommer hem äter mitt enda mål mat och dör i soffan..Det som räddar mig nu är att jag ser Christmas movies…varjekväll en film. Happy ending är det som gäller nu…Jag har så jäkla ont även i viloläge men jag går till å från jobbet och så har jag börjat hos en fysioterapeut en i veckan…för att komma igång med träning före op.
 Här sitter jag i soffan och glor på julfilmer…med skorna på…Pelle är inte hemma och jag får inte av mig dom själv. 
Nu har jag klagat färdigt…önskar er en fin tisdagkväll❣️
(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste du gå till jobbet? Kan inte Pelle skjutsa dig? Kan du inte jobba hemifrån? Kan du inte vara sjukskriven? Bara undringar från en orolig syster💕💕

Svar: Jag tar bilen ibland…när det är för jobbigt. Att gå till å från jobbet är det enda jag rör mig…det blir 2 X 10 min. tror att det är bra att jag rör mej trots att det gör lite ont. Är mer tveksam över sjukgymnastiken..för efter den är jag helt förstörd..trots att rörelserna är mycket små och min terapeut är försiktig..Tack för din omtanke finaste syster❣️❤️
jamtlandspower

2021-10-13 @ 07:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0