Livet….

….och döden❣️

Vi hämtade barnbarnen förra torsdagen och dom var med oss hela helgen. Lek och skratt… våfflor och grillad korv..❣️Dom har så lätt till skratt och lek dessa två..det smittar av sig. Man brukar säja att barnbarnen är livets efterrätt och det är det verkligen..❣️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På söndagen skjutsade vi hem dem till mamma å pappa i Halåsen. Då vi var på väg hem igen kom jag på att vi skulle åka till svärmor Ruth och hälsa på….dricka lite kaffe och prata en stund. Sagt och gjort…vi åkte mot Ås…då ringde Ruths kompis och undrade om vi hört något från Ruth…Hon hade prövat att få tag på R hela helgen men inget svar. Så hade K varit dit men ingen öppnade..jag sa att vi var på väg dit och att vi skulle återkomma när jag visste mer. Så provade jag att ringa Ruth men inget svar…Något är fel…mycket fel. Pelle och jag åkte och hämtade Anders, Pers bror och vi tre åkte hem till Ruth. Tyvärr så var det som vi misstänkte…hon var inte längre i i livet….hon blev 91 år…var fullt frisk och bodde kvar i det hem som varit hennes i 60 år. 
Livet och döden….vila i frid Ruth❣️🙏🏻
(null)

(null)






(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0