Från sjukskriven till pensionär!

Nu är min sjukskrivning slut och jag går i pension på 1/2 tid. Har inte riktig koll på hur men blir pensionär..men det löser sig . Jobbar måndagar, torsdagar och vissa/delar av fredag. 🎅🏽
 Vi har satt upp adventbelysning och julfesterna har börjat. I lördags var det pyssel hos Marina, roliga pyssel, gott tilltugg, glögg och vin. Avslutade med drinkar på Dalwhinnie och sov över hos Lena. ✨🥂✨
 I morgon är det tjejmiddag och på torsdag är det en julfest. På fredag kommer Syster å svåger och vi ska ut å äta och på lördag är det ännu en julfest. På söndag är det kalas för Malte och Hailey som fyller år…inte samma dag men nära varandra.
Träningen går fint och nu går jag utan kryckor…i morgon är det dags att träffa min fysioterapeut igen som jag ju gör en gång i veckan…och tränar hemma å på jobbet däremellan. 
 Det kostar på att ligga på topp❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0