Det går bra…❣️

Idag är det 14 dagar sedan jag fick en nychöft på vänster sida…och allt går bra! Maggan hämtade mej på Löwenströmska på onsdagen den 14/9 och vi åkte till Hållen där jag blev ompysslad av min fina syster. Pelle kom på torsdagkväll och vi åkte hem på fredagen. Det var inga problem att åka hem…inga problem att sitta still så läng. Lite stel var jag så klart! Jag gör mina övningar 2-3 gånger/dag…vilar och sover mycket. Jag är tröttare denna gång än förra operationen. Jag har inte kommit ut på så många långa promenader ännu…men det finns tid. Jag är sjukskriven i två månader och det känns som om det behövs..även om jag inte har ont så är jag som sagt ganska trött. Jag har redan slutat med morfinet och klarar mej på Alvedon. Hoppas att den trenden håller i sig! Jag läser , glor på TV, tränar och sover..och så tar jag några korta promenader runt gården..så det min dag ut! 
Och så njuter jag av mitt nya kök❣️😎

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0