Det närmar sig…!

Åkte till syster i fredags med tåget..och vi åkte sedan vidare till Hållen❣️😎 
Jag har haft fantastiske dagar där med syster  å svåger..och Calle å Agnes. Dom har jobbat på med hus å trädgård och jag har bara vilat mej och blivit ompysslad med omtanke och god mat. Igår åkte vi tillbaka till Uppsala och idag har Maggan skjutsat mej till Löwenströmska. Först tid på röntgen…sedan träffa narkosläkaren…träffat ortopedläkare och sjuksköterska. Nu ligger jag på rummet och väntar på middag…en timma kvar😊❣️
I morgon blir det operation av vänster höft…och jag stor först i op.kön..! 
Håll tummarna att allt flyter på enligt plan❣️😎
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0