Bilträff i Tulleråsen!

Bilträff och onsdsgsfika i Tulleråden...första för i år för oss..❣️

Tjejmiddag hos Biggan ❣️

Ikväll var det dags att träffa tjejerna igen...hemma hos Biggan. Vi har tillbringat kvällen på hennes mysiga veranda. God mat som alltid...och mycket skratt.
Ikväll har vi oxå bokat en resa till Stockholm i höst...det blir Peter Jöback i slutet av oktober...bo på hotell och äta gott för pengar vi sparat när vi haft våra middagar. Det blir trevligt att se fram emot!

Som vanligt...

Det går fort att komma tillbaka till vanliga rutiner...tillbaka till verkligheten...tillbaka till vardagen...Nu är allt som vanligt igen!
Vi har högsommar väder och det är bara är maj månad. Jätte skönt...trots att jag jobbar! Igår efter jobbet tog vi en tur till stan...Pelle hade ärenden att uträtta...sen åkte vi upp till Erikslund och fick en kopp kaffe av Cattis å Tomas..,.länge sedan vi sågs!
Idag är Pelle och hämtar båten vi köpte innan vi drog till Rhodos....i Järvsö står ju den...så en bit att åka...Hoppas nu att allt går bra!
(null)

Resan har ett slut❣️

Vi har haft fantastiska dagar här på Rhodos men nu ör dom över...i morgon åker vi hem. Jag ör nöjd med att komma hem...att återgå till det vanliga livet..Var sak har son tid..❣️ Vi har vilat å solat...ätit å druckit gott...promenerat å resonerat..❣️
Vi sitter på  balkongen och suget ur de sista timmarna ..varmt å gott trots att klockan är över 23;00...Varmt har vi verkligen haft..❣️
Nu säger vi Tack å Hej❣️

Rhodos dag 3.,.

Vi softar..,solar,badar, äter å dricker gott!❣️Ska väl prova att ta oss till närmsta by...nån dag..! 😎

Rhodos...

Efter en vakentid på över 30 timmar och en tur i Sverige där det  blev båtköp...via Lars och firande av hans 25 år...har vi nu landat fysiskt och mentalt på Rhodos...Här är varmt å skönt och vi bor fantastiskt bra.,! Men vi är trötta så det blir en tidig kväll...! Vi hörs!

Sommar känsla...❣️

Idag kom sommaren på riktigt...i alla fall en föraning om Vad som komma skall. Vi har jobbat klart för denna vecka...stängt torsdag å  fredag...och så har  jag semester nästa vecka. Åker ner till Lars på lördag så att vi hinner fira hans födelsedag...han fyller 25 år på söndag.  På söndag åker vi till Rhodos...en vecka på hotell med 5 stjärnor. Det ska verkligen bli skönt ❣️
Tog en tur till stan och fixade på graven lite...det blev fint❣️
 Ikväll har vi svägerskan Agnetha på på middag och övernattning och i morgon ska jag se till att vi blir några som ses på AW....om nu det är öppet någonstans när det är Kristi torsdag...vi får väl se hur det blir...vet inte om det går några bussar till å från Lit heller..! Livet på landet..!
(null)

Kvalitets helg,.!

Denna helg går vi in för att vara de bästa farföräldrar vi kan vara..! Hämtade bästa Malte på förskolan igår vid 14:30..En mysig eftermiddag och en tidig kväll...för alla parter..!  Idag har vi vatit på utflykt..grillat korv och mått gått..! På eftermiddagen blev det lek på vår innergård och på verandan. När barnet somnat då pt PK och jag middag på verandan...första gången för i år..!
 Vi njuter verkligen av vår Indalsälv..!