Husåstugan

I fredags åkte vi till Husåstugan….jobbigt att komma iväg men skönt att komma dit. Vi har städat vilket var behövligt…vi har ätit och druckit gott på Gruvstugan där det var musik med ett band som heter Sandra and the Byrons…Jätte bra var dom! Vi har sett en bra serie som heter Sherwood…vi har slappat och pratat…..inga skidor å ingen skoter blev det. Men mycket myyys❣️
Denna veckan jobbar jag måndag å tisdag…sedan är jag ledig. Får besök från Västerås…en kusin som kommer upp några dagar.

Nyårs Revyn……

….och Husåstugan!
I Fredags tog vi husbilen in till stan…parkerade på Körfältet kos Ansi å Kent. Ett Klas vin innan vi tog oss ner på stan för en middag på Dalwhinnie. Det var som alltid gott å trevligt. Revyn började kl.19 och hag tyckte att det var jätte bra…möjligt att en schen som handlade om prästpedofiler i Vatikanen gick något över gränsen..! Över lag var det super och jag skrattade gott❣️Efteråt åkte vi tillbaka till Körfältey är det blev karaoke…mera vin och ostbricka. På lördagen åt vi frukost på MC Donalds…åkte till Lit och bytte bil och så åkte vi till Huså. Vi fick ett kallt men mysigt dygn i stugan. Pelle har åkt skoter men jag har inte gjort ett jota❣️
Nu är vi tillbaka i Lit….myser i köket…förbereder middag…lyssnar på musik❣️
Ute är det 15 minus och det känns skönt med en pelletskamin❣️

Äntligen blev det gjort❣️

Nu har vi äntligen bokat en resa utomlands med familjen i Halåsen. Nils, Marielle och barnen åker med oss till Teneriffa en vecka i juni. Ser verkligen fram emot detta…det kommer att bli härligt.
Tur vi fick till det till sist❣️

(null)

Husåstugan….vårt paradis❣️

Nu är de härliga dagarna i stugan över…vi har haft besök av Lars å Linda…och så kom Emil upp en dag. Vi har ätit och druckit gott…badat bastu, spelat spel och åkt skoter. Och i lördags bjöd L å L på middag och öl på Gruvstugan❣️ Lars å Linda åkte hem med tåget från Järpen idag och Pelle och jag åkte hem till Lit. Familjen i Halåsen har jag tyvärr inte träffat på hela helgen…får ta tag i det❣️
Nu är det jobb och träning som gäller…igen!

Gott Nytt År❣️

Nu har jag tillbringat nyår med ett sömnigt gäng i Edsåsdalen.