Flyg, fika å fotboll!

Lars och Linda har varit hemma i helgen..kom med sista flyget i fredags och åkte hem med första flyget i morse...! Byte till sommartid påverkar inte mej så mycket...men såklart kände jag av att kliva upp tidigt och köra till Frösön...men ingen katastrof. Idag skiner solen från en klarblå himmel men fy så det blåser..Stormvindar..! Vi tog en tur med bilen...fika på café i Ås...softa i pensionärskuvösen...och nu fotboll AIK-IFK påPizzeria  Madonna i Lit...än så länge är det oavgjort..! 
Trevlig söndagkväll önskar jag dej❣️
(null)

(null)

(null)

(null)


Dop❣️

Idag döptes mitt barnbarn i Lits kyrka. 
Grattis till lilla Amiee Hailey Mimmi...farmor & farfar önskar dej ett fint liv❣️
Tack till Nils & Marielle för en fin dag❣️
(null)

(null)

(null)


Jag tänkte jag skulle....

....berätta en sak..en svår sak...något som gör min kära familj så ledsen och förbannad. Det handlar om min systers yngsta son Ludwig...som har cancer...han är 24 år och svårt sjuk i cancer...min syster skriver....

❤️ "Nu har vi fått beskedet som vi fruktat så länge. Nu finns inga fler behandlingar att prova på Ludwig. Nu är det endast hemvård och senare Hospis som gäller. Vi är helt förlamade av sorg."❤️

Vad säger jag till tröst...jag som är storasyster...jag som alltid tagit hand om...jag som borde fixa så att allt blir bra..!? 
Ingenting som gör detta bra kan jag fixa..! 
Käraste syster å svåger❣️
Bästa bröderna Calle å Knut❣️
Älskade Ludde❣️

(null)




Over the hump.....

.....redan onsdag! 
Förra helgen var jag på tjejmiddag på fredagen...hemma hos Alexandra som bjöd på god mat och gott att dricka. Tog bussen hem vid 01:00....Tusen Tack för en fin kväll❣️
Pelle åkte till Huså så jag fick en ensam lördag och en ensam söndag att lands i...Det var skönt att rå sig själv..❣️
Som sagt...redan onsdag och i morgon kommer finaste syster❣️Det blir super mysigt att umgås en hel helg...Längtar...❣️
(null)

(null)


Malte is in da house❣️

I fredags kom bästa Malte för att rå om farmor å farfar över helgen. Så mysigt att vara med honom..❣️
(null)

(null)

(null)


Huså vårt paradis❣️

Vi åkte till Huså i fredags...packade in katten och en dunk vin, god mat och åkte. Har eldat i spisen och slappat hela helgen...tog en promenad på lördagen och en öl på Gruvstugan..! En riktig slapparhelg har vi haft...Projekten vi planerat att genomför blev inte av...ingen energi...ingen lust! Men skönt var det...att vila sig igenom en hel helg...inte ofta det sker..❣️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



RSS 2.0