Sjuuuk..!

Denna veckan har vi INTE varit på G..Oelle startade ut måndagen med att vara hemma och jag blev själv på kontoret..på tisdagen var han tvungen att jobba då jag bokat upp en del på min lediga dag…bla. fotvård..Sen jobbade jag onsdag å torsdag…själv på kontoret. Tjejmiddagen på torsdagen blev ute på lokal eftersom Pelle var sjuk..jag bjöd på mat på Madonna.. det blev kul å bra med efterrätt på KAPAB. Igår höll vi oss lugna framför Netflix…käkade lunch på Fröken Olssons Lilla fik i Lit m…lagade middag hemma och dog framför TVn. Pelle sov sittande i soffan och jag i gästrummet..som är osnorat..!
 Idag gjorde vi en Loppis tur till Östersund på eftermiddagen…fikade på Röda Korset och åkte sedan hem utan att ha hittar det jag sökte…en golvlampa..! En promenad över bron blev det oxå när vi väl kom hem..
Nu blir det Mellon..trots att jag inte är intresserad…!  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Fort var det gjort…!

En helg går så fort❣️
Pelle åkte till stugan med en kompis i fredags och jag blev hemma. Skulle bjuda Lena B på middag i lördags men blev halvklen…en begynnande förkylning. Så typiskt men inget att göra något åt. 
Jag har pysslat på här hemma…ändrat lite färg i vardagsrummet..tittat på TV…sovit å vilat… ätit räkmacka och ätit rester…druckit lite vin OCH funderat på att ta hand om min garderob som är en katastrof…igen! Men än så länge är garderoben orörd..vet inte vad det är med mej och min garderob….men det kommer väl fler helger!!! 😝
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Malte & Hailey is in da house❣️

I lördags kom barnbarnen…så roligt att få umgås med dem…det är länge sedan dom var här❣️Vi gjorde ett besök i Vinterparken Östersund…skulle dricka varm choklad men barnen ville ha glass..så glass blev det❣️Malte ville basta med farfar så bastu blev det..och fiskpinnar till middag…och lite TV innan läggdags. Barnen somnade tillsammans i våran säng efter att jag jäst dags och sen somnade farmor i soffan framför TVn. På söndagen hade Hailey feber och gick tillbaka till sängen för ännu en timmes vila..Malte var vaken 04:45…!!!  Hailey piggnade på dej och sedan rasslade barnen runt på KAPAB medans farfar fixade med sin trasiga skoter❣️
(null)

(null)

(null)



(null)


(null)


Fina dagar i Huså!

Nu är min kusin Lennart på plats.,han kom i onsdags och åker hem o morhonkväll. Vi har gjort Lit och Östersund och nu är vi i Huså. Gubbarna har åkt skoter idag och vi har haft After skoter vid brasan ute…nu är det bastu som gäller och jag ska fixa middag. Härliga tider…strålande tider..❣️😎
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


RSS 2.0