Farmor...

....att vara farmor...❣️ 
Hämtade guldklimparna i fredags...för lite helgmys🥰 
Har varit så roligt att ha dem här men helgen går fort och i morgon ledet dax att skiljas åt för denna gång...Kärlek på hög nivå❣️
(null)

(null)


Hemma igen....

....och helgen försvann i rök å damm!

 Vi sov verkligen ut i morse...såg en film...försökte hålla oss lugna med packningen  så Alice inte skulle ana oråd och gömma sig på något omöjligt ställe . Det funkade hyfsat och vi kom iväg från Huså vid 11:30. Nils hade frågat  om barnvakt några timmar i eftermiddag  så Hailey & Malte kom när vi kom hem. 
Lek å spel å fika denna eftermiddag - älskade barnbarn❣️
Nu har vi ätit middag...det blev en räkmacka och ett glas vin....inte så dumt en söndag. 
Nu väntar soffan..konstaterar att ännu en helg över..! 
(null)


Lunchtime❣️

Pelle har åkte skoter och jag har pysslat på hemma ( läs sett på TV..!!😂 ) Nu grillar vi korv till lunch..sen blir det middag på Gruvstugan❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Alla ❤️ - dag❣️

Jobbat så klart idag....med en känsla av att jag INTE ville åka med till Husåstugan som vi planerat..Men hur som..jag handlade och vi hämtade Alice och körde upp till Huså. Det var tungt att gå Mördarbacken upp till  stugan..har svårt att andas och orken ör kort! Väl uppe så är allla problem som bortblåsts...kallt är det jaaa men med en brasa å en filt...lite mat å goda samtal återvänder livsandarna. 
Hoppas du har haft en fin Alla ❤️ - dag❣️
 I morgon är en annan dag❣️
(null)

(null)

(null)



Nyårsrevy och lite annat...!

I lördags var vi på Revyn...blev bjuden på mat först hos Annsi å Kent...det var gott å trevligt. Och Revyn puttrade på lite smårolig med div. inslag från året som gått....!  
Denna veckan har startat lite trögt på grund av en begynnande förkylning...och igår skulle det vara middag hos mej men det blev oxå inställt på grund av sjukdom. 
Jag planerar lite saker framöver...nästa helg ska vi få rå om våra barnbarn som vi längtar efter..och så ska vi ska träffa Sven & Lena om två veckor...dom kommer med oss till Huså och så ska jag hälsa på Lars å Linda och syster å svåger i slutet av mars. Jag har ett Årsmöte med Företagarna att hugga tänderna i och ett Årsmöte med föreningen Snålblåsten..och Tjejmiddagen blev flyttad till i slutet denna månad....
Vill inte påstå att jag ligger på latsidan vad det gäller mitt sociala engagemang..! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Måndag, onsdag & fredag...!

Så ser mina veckor ut...det fattas dagar! 
I fredags var jag först på en AW med Marina å Allan och sedan på middag hos Ansi...det var gott å trevligt❣️Tyvärr så måste jag ta bussen hem 21:45...nästa buss går kl. 01:00. I lördags gjorde jag inget på hela dagen...såg serier och mös under filten. Gick och handlade och sedan gick jag på Pizzeria Madonna..käkade middag och drack öl. Några ur "Pizzeriagänget" var på plats och vi hade det gott å trevligt. På söndagen skulle Nils & barnen komma men det blev inget avtyvärr❣️Pelle har varit i stugan över helgen och kom hem på söndag eftermiddag. 
Och nu har en ny vecka dragit igång...måndag, onsdag & fredag...!! 
(null)

(null)

(null)

(null)


RSS 2.0